jorviksliv

Alla inlägg den 29 december 2013

Av Sandy Darkfall - 29 december 2013 21:39

Ja nu efter ett långt tänkande så har jag äntligen det svarta håret :)
det vita var mer som ett tillfärligt hår för att det var billigare och jag älskade verkligen den frisyren ;D


The new me ;)


inte bara det :3


Kia blev level 15 i förrgår O..O
Fick reda på det nyss haha! :3
Också lyckade hon få sin lilla ponny Mino till level 15 också så är stolt ;)

Så nu ska jag ta fisket på allvar vill ju inte saka efter för mycket ;3

/Kram Sandy

 

PS: Funderar på att skaffa en en namn skylt.
Ja jag vet det är typ bara jag som skriver för att Kias internet är långsamt och trögt. Men skulle kanske ändå vara kul. Vad tycker ni? ;)

Av Sandy Darkfall - 29 december 2013 19:02


Tänk om man fick JS för att dansa på gatan ;)

jag tänkte såhär. Man får ju annars bara dansa Fredag och Lördag. Förr så kunde man dansa på Söndagen också och då dansade man förbi midnatt på Fredagen och Lördagen och på Söndagen så fort den paserade midnatt stängdes det av.


Jag tyckte att det bara skulle få vara kul att dansa mer och att dom gör mer verkliga steg. att se sin gubbe stå och göra coola moves är ju ganska coolt ;)

Aja tyckte det bara var en rolig ide :3

/Kram Sandy

Av Sandy Darkfall - 29 december 2013 17:52

Om ni kollar på bilden så förstår ni vad jag menar! O..O


Av någon helt knasig grej så har jag börjat göra fiske dagliga- Fick den femte fiske medaljen igår... Om Kia ser det här så kommer hon nog vara rädd för mig ;)

Aja höres /Kram Sandy

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards