jorviksliv

Alla inlägg under juni 2014

Av Sandy Darkfall - 3 juni 2014 09:14

Ja tisdag nu då... ja vad händer idag hmmm... jo jag ska hämta min säng idag kanske. Jag sover liksom inte i en vanlig säng :S Men ja annars så är det lugnt :D

Jag har pausat med att rita Lindsey... när jag såg hur failade benen var orkade jag inte kolla mer på den så jag gör en häst istället =)

Ja ser väll bra ut :S

(Ni får använda skissen om ni vill prova färger eller så =) )

Annars så har jag inte så mycket mer. Jag kanske får internet tidigare men jag vet inte -.-'


Jag har fått många positiva röster på bloggen ;)
Många vill att jag ska forsätta, nån vill att jag ska sluta och nån sa att jag får sluta om jag vill ;)

Det är skönt att höra. Men jag tror inte jag kommer sluta blogga. kanske kommer bli 70% ibland men annars så kommer jag göra mitt bästa :D


/Kram <3

SANDY DARKFALL

Av Sandy Darkfall - 2 juni 2014 11:13

Ja igår flyttade man till ett nytt hus och som jag fruktade så har vi inget internet på typ 3-5 dagar :S
Tur att man har skolan i det här läget =)

Håller på att göra Lindsey Stirlings nya album ;)
Det är kul att rita den här bilden för jag älskar verkligen hennes musik :D


Men jag kommer bara kunna blogga här på skolan så... ja ganska dött med andra ord. Kommer bilder och så kanske ska prova rita en häst också. Sommaren är snart här och det betyder inge mer Photoshop. Outch ='(

/Kram <3

/SANDY DARKFALL

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards