jorviksliv

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Sandy Darkfall - 18 juni 2014 22:20

Japp först ledsen att jag inte bloggade igår. Har kollat på serien som en galning också idag med och lite imorgon. Ja några nyheter hmmm... Ja uppdateringen idag. Ja det var lite som jag trodde, tänkte väll att dom skulle börja med det det snart.

Hmmm... vad mer... Jo min moster kommer på söndag =) Har inte sett henne på, vad är det... 5-6 år tror jag p..p

Men ja annars så är det typ det. Kom och tänkte på varför är friesierna (stavning) Så smala. Jag har alltid tyckt det. Tinkrarna är mycket mer mulliga.


Så varför är inte dom också det? hmm konstigt.

Men ja ledsen har inget mer intressant har inte varit inne på sso på 2 dar nu så.

Men kul att se att Kia lever :D

/Kram

Av Sandy Darkfall - 18 juni 2014 19:42

Tja tja bloggen!! (orkar int...) Äntligen är den stora midsommar uppdateringen här! Vad jag minns från förra året så är det väldigt lika uppdrag iår... och då menar jag lika, samma springa fram och tillbaka :P men jag är ändå glad för man får xp och nått att göra och midsommar är väl alltid mysigt att fira! :) Och jag måste ge mycket beröm till SSO teamet som gjort den snygga hemsidan! Det behövdes verkligen en ny! (just sayin) :P De nya bilderna på framsidan av SSO är jätte fina! :) Bra jobbat!

 


Älskar Jorviks folkdräkter! :) Väldigt fina!    Emberstar klär verkligen i blommor xD

//Kiara och Emb.

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards