jorviksliv

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Sandy Darkfall - 10 juni 2014 21:04

Min Karaktärs info! :)



Det är en tjej på 16 år. Hennes namn är Skyler Darkstorm, Familj okänd (Föräldrarlös)
Skyler är den sortens tjej som har tappat tron på mänskligheten. Hon träffar en häst när hon är liten en Phantom Horse (Friesian :P) Det visar sig att Skyler är den sista Demon jägaren som lever och din sista att förgöra deras onda planer. Skyler är en resenär och reser väldigt mycket hon är sällan på samma ställe hela tiden. Men helt plötsligt känner hon för att stanna på en plats längre en vanligt. >:D


Hon vill helst inte att någon ska bry sig om henne. Hon är van att vara själv förutom att hon har sin häst Raven.

I slut ändan så inser hon att det liv hon var ämnad att ha, all sorg, ensamhet och ilska visade sig vara för just den stunden. 


---------------------


Så kommer det nog se ut lite ;)
Tycker ni det låter bra? Säg gärna till om det saknas något :)

/Kram


Av Sandy Darkfall - 10 juni 2014 18:11

Jag har tänkt på en ny serie titel. Jag tror inte jag kommer avsluta den andra. Är inte riktigt säker.

Men om ni vill kolla in den så finns den i kategorin ''Serier''


Men ja en ny serie titel var det jag pratade om och den ser ut såhär ;)

Vet inte varför men det började som en vanlig rose och sen kom iden up :)
Vad tycker ni? Skulle det funka? =)


/Kram

Av Sandy Darkfall - 10 juni 2014 14:45

Ja som sagt jag är tillbaka efter 1 vecka så har vi äntligen fått internet hemma! :D
Plus att jag har sommarlov :3


Något mer. Jo innan jag slutatde skolan så hann jag precis göra klart bilden. Mer eller mindre.
Så här är slut resultatet :)

Jag kallar den ''Demon Night''


Vet inte riktigt varför men blev nöjd ;) Kom på bakgrunden helt själv ;) och hästen med. Ja har ju sommar lov och det verkar som det har hänt en hel del saker medans jag har varit borta. Så det förvånade mig.

Jag vill tacka till dom få som har kollat fast jag inte gjort något. Synd att Kia inte kunde göra något heller :S


Men nu när jag har sommarlov har jag lite mer tid för bloggen :D

Min bror tar studenten imorgon också så, sommaren börjar stort.


/Kram

SANDY DARKFALL

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards