jorviksliv

Alla inlägg den 23 juni 2014

Av Sandy Darkfall - 23 juni 2014 16:15

My new member :D


Känner mig så stolt O..O
Jag har sparat pengarna själv i flera veckor, fick vänta någon vecka extra för hade inte råd men idag så köpte jag honom :D


Jag kan fortfarande inte använda min huvud dator till att spela SSO, men det går på min laptop p..p

fattar inte.

Namn: BraveFlame
Aka: Brave
Kön: Hingst
Ålder: 5 år
Inriktning: Terräng och frihets-dressyr

Älskar att: Galloppera på ängarna och att äta mycket.

Personlighet: Brave är en riktigt gosig och mjuk häst, Om man är ledsen så ska man gå till honom. Han vet när man är ledsen och tröstar en. Men han är också ett matvrak så därför är han så mullig :)

Aja jag hade inget mer idag så... höres :3

/Kram

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards