jorviksliv

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Sandy Darkfall - 28 oktober 2014 15:31


"Moon!! Come back with my hat!!!" :D

/Kram

Av Sandy Darkfall - 28 oktober 2014 12:39

Tisdag idag då och jag ska bara slappa såklart ;) det är ju fortfarande lov =)

Men ska väll ut och gå 1 mil idag igen.
Jag tänkte faktiskt börja med att göra lite Flummiga redigeringar :)
Inte just den här men jag ska verkligen lägga ner mer tid det jag redigerar så att det ser åtminstone 1 % bättre än förr haha! :D



Jag vill verkligen gå till sommaren! :) Haha :D

Men har inget mer nu. Kanske börjar redigera lite flumm när jag kommer tillbaka... har inte riktigt märkt det men den här bloggen får en liten.. vad ska man säga. Strikt aoura p..p inte liksom en HAPPY! :D blogg.
Så det är därför jag vill göra mer flumm :D

Om ni har förslag av hur jag kan göra bloggen ännu mer flummig så kom med förslag :D

/Kram

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards