jorviksliv

Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Sandy Darkfall - 14 oktober 2014 22:36

Jaa... där ser man jag lever igen p..p Haha asså känner att jag är sämst på att blogga men iallafall. Kul att folk fortfarande kommer in, Jag ska verkligen! Försöka blogga bättre nu asså... är sämst men måste försöka! :D

Som ni ser så har jag ändrat Headern så att den ska passa bättre halloween temat är ju Oktober och det är ungerfär 2-3 veckor kvar nu-

Jag blev riktigt nöjd med Headern fatiskt o...o Tog ett tag och förstå vad jag skulle göra med varje gubbe, men sen gick det ju :3

Ja... skolan då-- ja har en foto uppgift som jag måste göra också har jag kinesiskt redovisning på fredag japp... kul P..P

SSO då... Hmmmmm är med i en ganska chill grupp :3 Roliga att prata med :3 har tävlat lite i CH har inte gått så bra för hästarna har mått dåligt.


Uppdateringarna då... hmmm... jag gillar ideerna dom har tex klubbrummet :3 Men hästen dom pratar om... jag HOPPAS! att det kommer vara en islandshäst :D! :D ♥ Dröma kan man alltid :D

Okej det var allt nu, nu måste jag verkligen natti alla ♥


/Kram

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards