jorviksliv

Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Sandy Darkfall - 25 oktober 2014 12:46

Jaa Hej igen det var lördag då, då :D
Ja Starstable teamet gav ju ut en halloween värdekod :)
HALLOWEEN2014 :D

Man får en snygg pumpa tröja och 200 Sc. Så på grund av det här så gick jag in på alla mina gamla gubbar :D
Så tänkte visa dom nu =) Såklart inte dom bäst klädda men aja ^O^


Första gubben jag gjorde:

Det var den första :3
Köpte den bruna billigaste ponnyn på den här gubben. Man har ju lite sc över när man inte rör dom gär gubbarna o..o :)


Andra:

Köpte ponny längst att jag hade råd med ponnyn var chockande o..o :D

Och den sista:

 

Den här gubbens Sc lät jag faktiskt vara :3
Det här är den bästa extra gubben jag har gjort också i minst lvl konstigt nog o..o Hon är bara i lvl 8 medans dom andra är 10 och 12.

Jag hade inget mer nu. Men jag älskar verkligen när Teamet fgör sånahär saker. Det är verkligen bra för alla :D

Höres snart alla :D

/Kram


Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards