jorviksliv

Direktlänk till inlägg 29 november 2014

Yes ;)

Av Sandy Darkfall - 29 november 2014 16:09


Ja här är en video om hur jag gör man osv :D
Lite dålig grafik men hoppas att ni ser ändå =)
annars så har jag ju skrivit :) Blir inget mer idag så hörres imorgon kanske :D och lite mer än 1 vecka tills Fjordingen kommer  ^o^


här är bilden när den är färdig :)



/Kramisar mig

 
 

 
 
April :-)

April :-)

2 december 2014 18:55

Jae... shit... men jag har verkligen inte sådana paneler som du har på mitt gimp har typ bara en pixlr.com stapel (kallar vi det nu XD) så jag fattar att det inte gick bättre än när jag använde pixlr.com

Såååå... VILKEN VERSION ANVÄNDER DU?

/Kramar April<3

http://april-och-dorry.bloggplatsen.se

Sandy Darkfall

2 december 2014 21:00

Har du inte O..O
jag använder ju Gimp 2.8 o..o så det måste vara samma :)

Man laddar ju ner gimp på deras hemsida gimp.org.

Så det är den versionen jag använder :D

/Kramar S ♥

 
April :-)

April :-)

4 december 2014 08:16

Asså nu såg inte jag att du hade svarat... sp jag råkade skicka samma fråga i fråga rutan nu, du behöver inte svara på den... :-) <3

http://april-och-dorry.bloggplatsen.se

Sandy Darkfall

5 december 2014 18:16

Hehe ingenfara :D

 
April :-)

April :-)

4 december 2014 08:19

Jooo, använder du bara 2.8 eller typ 2.8.1? Eller kanske 2.8.10?


/Kramisar April

http://april-och-dorry.bloggplatsen.se

Sandy Darkfall

5 december 2014 18:17

Det är bara gimp 2.8 :)

 
April :-)

April :-)

4 december 2014 08:45

oki, blev kanske liiiite många frågor kring detta MEN jag fattar inte riktigt vilket verktyg använder du när du målar? Och hur menar du med att du smugglar ut färgen? Och hur får du det att se ut som svagt hår ute i kanterna? Jag ser inte vad det står på de olika panelerna och sen går det lite snabbt så jag hinner inte se typ.
Hur får du upp de panelerna som är på höger sida? :-)


Sorry för alla kommentarer och frågor jag lämnar, hihi! <3

http://april-och-dorry.bloggplatsen.se

Sandy Darkfall

5 december 2014 18:18

Jag kan göra en video på exakt vilka verktyg jag använder om du vill? ;)

Är inte så bra på att förklara så det är bättre om jag visa ^o^

/Kramar ♥

 
April :-)

April :-)

6 december 2014 14:36

Ja, tack! <3

Hehe, gärna! :-)

http://april-och-dorry.bloggplatsen.se

Sandy Darkfall

6 december 2014 17:30

DÅ gör jag så :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandy Darkfall - 12 februari 2018 12:25

        HollowNova aka Halo   Tror det eller ej. Men än idag så spelar jag SSO och så mycket har hänt sen jag och min kompis öppnade den här bloggen. Själv så cringar jag när jag läser det jag skrev här förr för wow... jag kunde verklige...

Av Sandy Darkfall - 23 september 2015 17:59


Japp idag är det onsdag och jag tog inte flera månader på att skriva något. Yey... framsteg ;)Så idag var det ju uppdateringen. Just idag så var det ju inte så mycket men imorgon fyller ju SSO år också så kommer dom fina grejerna i framtiden med att ...

Av Sandy Darkfall - 20 september 2015 13:32


Ja... vad ska man säga... TJO!! :)Haha det var ett bra tag sen nu och mycket har hänt i världen och ja... alla inviduella världar. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort med mitt liv. Jag har ritat... som en dåre och ska försöka sälja några teckninga...

Av Sandy Darkfall - 7 maj 2015 17:08


Jaa satt och ritade igår i ca 1 och en halv timme och tänkte hmm... vad ska jag rita: Ja en häst kanske! Sen kom jag att tänka på att ''vänta jag kan ju inte rita hästar längre'', satt en stund och blev sur på mig själv. Man ska aldrig säga att man i...

Av Sandy Darkfall - 4 maj 2015 18:43

Jaha... nu gjorde jag det igen... var ju jätte längesen som jag la upp något ju... (till dig eller ni) som kollar in min blogg ändå trots alla dagar som gått så säger jag bara ''Heros of our time'' :) Mycket tack och kramar till er =) Det har hänt ...

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards