jorviksliv

Alla inlägg den 21 november 2014

Av Sandy Darkfall - 21 november 2014 21:54

Då har man kollat på Idol då :)
Under pauserna och nu när det är röstning så gjorde jag klart skissningen :D Jag blev fakiskt nöjd o...o Det är första gången jag riter en galloperande häst faktiskt "o..o" p...p" Så kommrt förmodligen att färglägga den imorgon :)
Men tror inte att jag kommer färglägga den sj... kommer nog att klistra in färgerna från Moonfire eller något vet inte... man får se :) Men bakgrunden ska vara vinterlandskap :) Kommer nog lägga till ett täcke nu också men annars så ser den ut såhär :)

Säg gärna vad ni tycker :D

Första gången jag lyckades verkligen med ett häst öga Haha!! :D Såklart så blir svansen finare sen också men annars så kunde jag inte ha gjort det bättre o..o haha! :D

Ja inget mer bloggande och ingen mer dator... verkligen glad att jag gjorde allt på skolan idag haha! :P

/Kramisar

Av Sandy Darkfall - 21 november 2014 20:03

Då var din bild klar April :) hoppas du gillar den... var ju inte så avancerad tyvärr p..p

/Kram

Av Sandy Darkfall - 21 november 2014 18:57

Ja på skolan så fick jag ladda ner starstable på datorn så spelade där under mina 3 timmars hål som jag har varje fredag p..p :D så gjorde klart det jag skulle där :)
Så fick gott om tid att rita hemma nu haha :) såhär långt har jag kommit hitiils.


Ser ok ut om man tänker att det ska vara SSO :)


Ska väll börja med någon redigering till annars också så ja :D
Kommer ha gott om tid nu i helgen nu när man har hela dagarna på sig + att jag kan gå ut och gå min 1 mils prommend på förmidaggen innan det blir mörkt.

Ja det var det mästa för nuet.

/Kramis från lilla mig

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards