jorviksliv

Alla inlägg den 11 april 2015

Av Sandy Darkfall - 11 april 2015 14:08

Ja idag var det då dags för släktingar att komma över då för att fira mamma i förskott :)

Samt så har jag bara den här dagen och imorgon kvar av mitt fina lilla påsklov :S =(
Tiden gick fort, snabbare än vad jag trodde :S Men jag har gjort allt som mina mål sa att jag skulle göra speciellt inom bloggen så är nöjd :)


Har suttit och redigerat en bild nu i ca 1 tim och jag tänkte faktiskt filma det men... ja... glömde bort det p..p såklart...


Men här är bilden iallfall.


"Time for real western!"


Jag tror dom flesta av er har märkt att jag är en riktig western nööööörd :) då menar jag inte lite :)

Har till och med Red Dead Redemption på Xbox360 för er som inte vet vad det är, är det ett slags skjut spel som utspelar sig i western, man rider runt och gör olika upppdrag och ser väldigt vackra platser :D

Men aja det var allt nu så ha det :)

/Kramar från mig

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards