jorviksliv

Alla inlägg den 8 mars 2015

Av Sandy Darkfall - 8 mars 2015 14:22

Ja hej på er alla fina ,)
Det blev 1 bloggning iallafall nu på lovet hehe ''Den sista dagen'' HAHA! Jag är sämst jag vet. Men har faktikt inte redigerat något. Började med en i förrgår och den gav jag upp med, men gjorde en igår och fortsatte med den idag så den är klar så här har ni :D



Gillar faktiskt min Ninja ;)
Tycker hon blev faktiskt ganska cool. Nu när jag la upp bilden märkte jag att det är första gången jag bloggar på hela den här månaden. Jag är verkligen hopplös. Men jaja jag kommer säkert börja blogga igen när jag är i skolan ''Kanske''

Är inte säker, håller på med gymnasiearbetet lite smått också så måste få till det riktigt också :D

Aja höres hörni :D

/Kramar från björnen och lilla mig  



Sandy Darkfall säger nu hejdå till kylan och välkommnar värmen!

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards