jorviksliv

Alla inlägg den 20 juli 2014

Av Sandy Darkfall - 20 juli 2014 12:44

Halloj ;3
Ja idag är det söndag, har inget att göra idag. Jag ska väll gå 1 mil idag nu när jag inte har ont längre P...P Gjorde chocklad bollar igår också dom blev faktiskt ganska goda. Fast hade inget kaffe i så dom smackade inte lika gott =--=


Imorgon är det ju måndag, jag hoppas att mitt spel kommer imorgon, jag vet att det kommer nästa vecka. Gud... vad jag pratar om det hela tiden = . = sorry guys! =)

Kanske gör en musik video när jag väll får spelet :3

Men ja iallafall. Nu har jag suttit och lekt lite med min data-mus och ritat lite. Jag är ju ganska van att rita med musen nu, så det är inte så svårt konstigt nog P..P

Såklart så gillar jag hästen, men jag måste verkligen träna på bakgrunder ^---^

Aja det var allt nu :3

Kram

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards