jorviksliv

Alla inlägg under april 2014

Av Sandy Darkfall - 21 april 2014 16:34

Som rubriken säger ny medlem ;)
Välkommen i familjen ;D

Namn: Autumn Warrior
Aka: War
Ålder: 4 år
Inriktning: Terräng och tornespel ;)
Personlighet: Hetlevrad, snäll och stark

Info: War är en snabb och bra hoppare. Han är en riktigt orädd häst. Kan vara lite hoppig om han är på glatt humör annars så är han en ganska samlad häst. Om man retar han för mycket då kan han bli riktigt irriterad.

Jag hittade War i Firgrove. Jag titta lite i stamtavlan. Det vissade sig att Kiaras häst (Vispen) och War är bröder. Så här har ni lillebrorn War :3

Var inte så mycket mer jag hade idag ;)
Har gått i 2 tim idag kommer säkert gå ut igen för det är så fint väder :D
Måste vara minst 12+ ute :3

/Kram


Av Sandy Darkfall - 20 april 2014 11:36

Den lilla tjejen Lisa som finns på paddok-ön har sett min lilla ponny Diego =)
Hon undrade om hon fick rida. Jag frågade henne föräldrar om det var okej och dom sa ja. Vi åkte ner till ridhuset och där fick hon rida på lilla bus ponnyn och göra lite spanska steg ;)

Jag försöker lära alla mina hästar Spansk skritt, Men förvånandsvärt nog så lärde sig Diego ganska fort ;)
Lisa hade jätte roligt och det hade Diego med =)

Men nu ska jag göra lite andra saker :3
/Kram


Av Sandy Darkfall - 19 april 2014 13:54

Jag undrar om det skulle komma skäck ponnyer... Då menar jag riktiga skäckar som American paint's :3


Skulle vara jätte gulligt skulle faktiskt köpa den tror jag :3

Aja ses :3
/Kram

Av Sandy Darkfall - 18 april 2014 12:39








Först och främst vill jag säga att ledsen att bloggen är död. Har ju nack problem så sitter hemma så lite som möjligt med andra ord jag sitter vid datorn hemma nästan inte alls.
Och ni få som kommer in och kollar fortfarande uppskattar jag verkligen ;3

Men nu går vi till Rubriken! =)

Ryttare:


Hatt: SGB Salongen =)

Jacka: Från den nya shoppen hos Zed i Jarlheim ;)

Byxor: Tror det var GÅD mins inte riktigt =)

Skor: Jarlheims mini shop bredvid Zed =)

Handskar: Samma ställe som skorna =)

Solbrillor: FP


Häst:

Träns: Jorviks stallets arena =)

Saddel: Fiskebyn =)

Schabrak: FP

Benlindor: GÅD :3


Jaa det var vad jag hade iallafall :D

Från lilla mig ;)
Jag ska försöka att blogga mera så ha tålamod med mig :3
Ska försöka fixa nästa kapitel också och det... kommer vara mycket längre och förhoppnings vis mycket snyggare :D


/Kram


Av Sandy Darkfall - 13 april 2014 17:19

Nu känner jag verkligen att bloggen har varit död så här kommer en liten present ;)
PART 6!


Tog ett tag sen i... Februari tror jag... Men här är den iallafall ;)
Om ni inte har läst den innan så finns den i kategorien serier ;)

/Kram

SANDY DARKFALL

Av Sandy Darkfall - 9 april 2014 18:03

Vad kan det här vara då?? <...<

Vad tror ni att det är??
Jag tänker mig bortom porten vid Druid samlingen ''Pangera kanske''
Eller ett mystiskt Jorvik City! <...<

Man vet aldrig! =)

/Kram

SANDY DARKFALL

Av Sandy Darkfall - 6 april 2014 15:43

En tröja som jag älskar i SSO som jag inte kunde motstå. Min mening den bästa hitills :D

Varg tröjan! :D
Blev kär i den på en gång :3


En sak jag funderar på att göra IRL är att färga mitt hår mörk rött... jag är ju brunett, har alltid varit. Tänkte att det kanske var dag för en förändring ;)
Men iallafall. När jag loggade in i SSO så gjorde jag något som jag inte trodde jag skulle göra...

Jag red lugnt ganska länge!

Det brukar jag faktiskt inte göra! p...p

Men ja iallafall. Som jag ska igår så ska jag till rygg-akuten imorgon så jag ''hoppas!'' att det kommer bli bättre med nacken ;)
Då kan jag blogga mer men också ta det lugnare ;)
Var allt nu! =)
/Kram

SANDY DARKFALL

Av Sandy Darkfall - 5 april 2014 17:12

Hade tråkigt ;)

Testade lite grejer samtidigt så! ;)
Men aja nu måste jag vila nacken. Höres!!! *någon gång* :)

/Kram

SANDY DARKFALL

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards