jorviksliv

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Sandy Darkfall - 1 oktober 2013 22:05

Detta är vad jag gör just nu :D Hjälper Andy att leverela ägg till Mrs Packard! Jag är så ödmjuk   


Tur att Mino är pigg! xD

XOXO Kiara.

 

 

Av Sandy Darkfall - 1 oktober 2013 20:38

Hej! Jag skulle bara säga att jag lever :D (wow) iallafall så har jag inte pallat att skriva/blogga, men efter ett antal diskuterande runt det här så gör jag ett inlägg! Eftersom att Sandy la ner så mycket tid på bloggens utseende för att vi skulle blogga så känns det ju lita taskigt plus att hon har bett mig göra det med! Såklart vill jag själv skriva men har inte haft nån insperation :) Aja jag ville bara säga detta och att jag ska skriva också ^^ Bjuder på en fantastisk "SWAG" bild :D (älskar såklart de här glasögonen och funderar på att köpa dom) Den här bilden togs för kanske en vecka sen och jag har inte samma hår som där nu :) (bara så alla VET ifall att ni undra :o) 

 


XOXO Kiara Rivernest!!   

 

Presentation


Hellu there ;D
Jag är Sandy Darkfall jag bloggar om mitt liv i online spelet Starstable =)
Det blir redigerade bilder, livet i jorvik och lite annat smått och gott ♥
Hoppas ni kommer trivas /Kram Sandy ♥

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se fler redigerings videor? :)
 Ja det skulle vara kul :D
 Nja det går bra som det är!
 Nej!
 Inte fler!
 Aldrig!
 Ja!
 Visst varför inte!
 Det bestämmer väll du själv? =)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FoxDancer ''Foxie''

 


Ovido - Quiz & Flashcards